Kategorie

Producenci

Sprawdz nas na
Allegro
Mamy ponad 4000 pozytywnych komentarzy!
Jestemy laureatem porgramu Standard Allegro

Małpka Artykuły dziecięce na Facebook'u

www.malpka-sklep.pl


Nasi partnerzy:
  • sklepy interentowe
  • eBiuletyn-Newsletter

    Regulamin sklepu

    I. Warunki ogólne

    1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.malpka-sklep.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

    2. Sklep www.malpka-sklep.pl jest prowadzony przez firmę:

    FHU MAŁPKA

    Anna Wardakowska

    05-091 Ząbki

    ul. Szwoleżerów 65

    tel. 0 508-346-627

    NIP: 125-119-85-53

    REGON: 142137938

    Konto bankowe: mBank 35 1140 2004 0000 3402 7503 1979


    3. Adres do korespondencji:

    FHU MAŁPKA

    Anna Wardakowska

    05-091 Ząbki

    ul. Szwoleżerów 65

    e-mail: biuro@malpka-sklep.pl

    4. Zakup w sklepie internetowym www.malpka-sklep.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

    II. Procedura składania i realizacji zamówień

    5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
    By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

    6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

    7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia realizowane są zazwyczaj w ciągu trzech dni roboczych (max do siedmiu dni roboczych). Jesli produkt ma status "Sprawdź w sklepie" lub "Zapytaj o kolor" termin realizacji może być wydłużony. Termin realizacji zamówień towarów posiadających status "Dostępny na zamówienie" ustalany jest indywidualnie.

    8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma ”MAŁPKA” Artykuły dziecięce Krzysztof Wardakowski zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

    9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

    10. Firma FHU MAŁPKA Anna Wardakowska zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

    11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.malpka-sklep.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

    12. Firma FHU MAŁPKA Anna Wardakowska wystawia paragon oraz na życzenie klienta fakturę VAT.

    13. Firma prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, ale można też towar odebrać osobiście (po uprzednim potwierdzeniu zrealizowania przez obsługę sklepu) w naszym sklepie stacjonarnym: Ząbki k. Warszawy, Szwoleżerów 65

    14. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep http://www.malpka-sklep.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie http://www.malpka-sklep.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 )

    III. WYSYŁKA i REKLAMACJE:

    15. Firma kurierska dostarcza przesyłki od 1 do 3 dni roboczych począwszy od następnego dnia po nadaniu.

    16. Nie ma możliwości monitorowania przesyłek PP. W związku z niską jakością usług Poczty Polskiej zastrzegamy sobie zmianę przesyłek pocztowych na kurierskie w związku z dużym gabarytem, wagą lub wartością paczki bez dodatkowych opłat ze strony klienta.

    17. Priorytet Poczty Polskiej dostarczany jest w terminu od 1 do 7 –9 dni roboczych począwszy od następnego dnia po nadaniu.

    18. Nie bierzemy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłek- zwłaszcza Poczty Polskiej.

    19. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt został dotknięty uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

    20. Podstawą reklamacji jest sprawdzenie przesyłki przy kurierze i wypełnienie protokołu szkody.

    21. Klient zwracający towar ma obowiązek dostarczenia go na swój koszt w stanie nienaruszonym do siedziby firmy "MAŁPKA". Każdorazowo tego typu zwrot musi być konsultowany z pracownikami firmy. Sklep nie przyjmuje zwrotów przychodzących "za pobraniem".

     


    Strona głównaStrona główna

    Koszyk  

    (pusty)

    Nowe produkty

    Aktualnie brak nowych produktów